حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

       

      دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام دلم با تو بود,

       

       عکس   دانلود آهنگ یاسر محمودی و سیاوش یوسفی دلم با تو بود

      متن آهنگ یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام دلم با تو بود
      دلم با تو بود و از یه دنیا جدا
      شبیه تو بودن همه عابرا
      خیالم فقط وقتی راحت میشد
      که از تو و عشق تو صحبت میشد
      تموم وجودم برای تو بود
      حالا میگی دوستم نداری چه زود
      نباشی میمیرم از اینجا نرو
      چطور پاک کنم من از قلبم تورو
      **
      از اینجا نرو تا من از دست نرم
      نمیتونم از عشق تو بگذرم
      از اینجا نرو رو دلم پا نگذار
      به سمت جدایی قدم برندار
      چطور بی چشات راه رو پیدا کنم
      نزار رفتنت رو تماشا کنم
      از اینجا نرو تا دلم خون نشه
      از اینجا نرو خونه ویرون نشه
      ***
      دلم با تو بود و از یه دنیا جدا
      شبیه تو بودن همه عابرا
      خیالم فقط وقتی راحت میشد
      که از تو و عشق تو صحبت میشد
      ***
      از اینجا نرو تا من از دست نرم
      نمیتونم از عشق تو بگذرم
      از اینجا نرو رو دلم پا نگذار
      به سمت جدایی قدم برندار
      چطور بی چشات راه رو پیدا کنم
      نزار رفتنت رو تماشا کنم
      از اینجا نرو تا دلم خون نشه
      از اینجا نرو خونه ویرون نشه

      ——–
      دانلود آهنگ یاسر محمودی و سیاوش یوسفی به نام دلم با تو بود
      ——–

      MP3 320
      Yaser Mahmoudi Ft Siavash Yousefi – Delam Ba To Bood

      MP3 128
      Yaser Mahmoudi Ft Siavash Yousefi –

      اسلاید شو