حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    • همکاری در فروش

      همکاری در فروش

    • دانلود رمیکس جدید آهنگ لیلی از محسن ابراهیم زاده (دی جی سونامی)

      دانلود رمیکس جدید آهنگ لیلی از محسن ابراهیم زاده (دی جی سونامی)

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

       

      دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

      دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش گرامی با نام ناز می کنی با بالا ترین کیفیت

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی :

      این روزا خیلی برام ناز می کنی

      سر ناسازگاری ساز می کنی

      هی چشاتو به روخ من می کشی

      خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      ♫♫♫♫♫♫

      دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

      ♫♫♫♫♫♫

      اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

      توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

      خودت اینجایی دلت جایه دیگه

      خونه کردی توی دل های دیگه

      مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

      که به سر داری تو سودای دیگه

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      ♫♫♫♫♫♫

      دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

      ♫♫♫♫♫♫

      این روزا خیلی برام ناز می کنی

      سر ناسازگاری ساز می کنی

      هی چشاتو به روخ من می کشی

      خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      ♫♫♫♫♫♫

      دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

      ♫♫♫♫♫♫

      اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

      توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

      خودت اینجایی دلت جایه دیگه

      خونه کردی توی دل های دیگه

      مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

      که به سر داری تو سودای دیگه

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

      روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

      MP3 – 320

      Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

      MP3 – 128

      Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

      اسلاید شو