حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    • همکاری در فروش

      همکاری در فروش

    • دانلود رمیکس جدید آهنگ لیلی از محسن ابراهیم زاده (دی جی سونامی)

      دانلود رمیکس جدید آهنگ لیلی از محسن ابراهیم زاده (دی جی سونامی)

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      Hamid Talebzadeh Eshghe Barfi دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی

      دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی با بالاترین کیفیت

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی :

      یه غم تو چشمات اومده یه جورایی زندونیه

      خوش به حال آغوش من انگار بازم مهمونیه

      کی بهتر از اشکای تو مهمون نا خونده میشه

      اگه شونه هام نباشه از همه جا رونده میشه

      اشک چشات حرف نداره وقتی با من حرفی داره

      حال و هوای عشقمون رنگ و روی برفی داره

      رنگ و روی برفی داره

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام عشق برفی

      ♫♫♫♫♫♫

      عزیزم جات توی چشمای منه بذار دورت بگردم

      یه وقتایی عاشق میشی سور می خوری می افتی رو قلب سردم

      توی نگات این پا اون پا کردم و تا این که ریشه کردم

      اگه دلم پایین بیاد بالا بره تو میشی دوای دردم

      اشک چشات حرف نداره وقتی با من حرفی داره

      حال و هوای عشقمون رنگ و روی برفی داره

      رنگ و روی برفی داره

      ♫♫♫♫♫♫

      شبایی که بارون میاد به آسمون نگاه نکن

      اشکات و بارون می باره نرفته چشم برام نکن

      هق هق عاشقونت و رو شونه بی صدا نکن

      حیفه بذار نگاش کنم از تو نگام جداش نکن

      اشک چشات حرف نداره وقتی با من حرفی داره

      حال و هوای عشقمون رنگ و روی برفی داره

      رنگ و روی برفی داره

      MP3 – 320

      Hamid Talebzadeh – Eshghe Barfi

      MP3 – 128

      Hamid Talebzadeh – Eshghe Barfi

      اسلاید شو