حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه

      Ramin Bibak Eshtebah دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه

      دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه با بالاترین کیفیت
      ترانه : حسین کشاورز ، موزیک و تنظیم : رامین بی باک

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه :

      از تو گلایه ای نیست تو خوبی بدم من

      نقش اشتباه باز عاشقت شدم من

      تو خط به خط قصه غرورم و شکستم

      تمام زندگیم و به پای کی نشستم

      من تو خیال این که تو هم یه بی قراری

      تا وقتی باشم با تو هیچکس و دوست نداری

      اما نمیدونستم نمی مونی کنارم

      می گذری بی تفاوت تا اسمت و میارم

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه

      ♫♫♫♫♫♫

      قول و قرارمون و به دست کی سپردی

      تو تقصیری نداری تو که قسم نخوردی

      جواب خوبیام دادی با یک بهونه

      عشق پر از دروغت به یاد من می مونه

      من تو خیال این که توام یه بی قراری

      تا وقتی باشم با تو هیچکس و دوست نداری

      اما نمی دونستم نمی مونی کنارم

      می گذری بی تفاوت تا اسمت نیارم

      MP3 – 320

      Ramin Bibak – Eshtebah

      MP3 – 128

      Ramin Bibak – Eshtebah

      اسلاید شو