حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

      Shahab Ramezan Ashegh Sho دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

      دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو با بالاترین کیفیت
      ترانه: محمد کاظمی ، موزیک: شهاب رمضان ، تنظیم: آرون حسینی

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو :

      روبروم بشینو نگام کن
      خوشبختی تو همین نگاهه
      بیا همیشه مال من باش
      با تو همه چی روبراهه
      روبروم بشینو نگام کن
      پُر از عطر توئه نفسهام
      آروم زمزمه کن تو گوشم
      بگو دنیا رو با تو میخوام
      عاشق شو مثل خود من
      میخوامت همه بدونن
      عاشق شو عشق تو خاصه
      قلب من رو تو حساسه
      عاشق شو مثل خود من
      میخوامت همه بدونن
      عاشق شو عشق تو خاصه
      قلب منرو تو حساسه

       ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

      ♫♫♫♫♫♫

      توو دنیا فقط یه نفر اونی که دلم می خواده
      اون تویی که عاشقی رو با چشماش یاده من داده
      یادم باش حسمو بشناس عشق تو مثل یه رویاست
      تا اَبد بمون کنارم شک نکن خوشبختی اینجاست
      عاشق شو مثل خود من
      میخوامت همه بدونن
      عاشق شو عشق تو خاصه
      قلب من رو تو حساسه
      عاشق شو مثل خود من
      میخوامت همه بدونن
      عاشق شو عشق تو خاصه
      قلب منرو تو حساسه

      آموزش دانلود

      برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

      دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

      دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

      دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام عاشق شو

      اسلاید شو