حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • فروش  ویژه انواع هدست و هدفون

      فروش ویژه انواع هدست و هدفون

    •  فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

      فروش کلیه سازها در فروشگاه موسیقی دیجی کالا

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    • دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

      دانلود آهنگ فرزاد فرخ بنام شاهکار خدا

    • دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

      دانلود آهنگ علی عبدالمالکی بنام این هوا میطلبه

    • دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

      دانلود آهنگ رضا صادقی بنام کجای قلبمو‌ زدی

    • دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

      دانلود آهنگ عرفان طهماسبی بنام گلوبند

    • دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

      دانلود آهنگ حامیم بنام زندگی کردم تورو

    • دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

      دانلود آهنگ راغب بنام رگ خواب

    • دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

      دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام چشم نظر

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن

      دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن

      دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن با بالاترین کیفیت

      ترانه ، آهنگ و تنظیم : امین حبیبی 

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن :

      واسه دل بریدن از من دیره
      منو عاشق خودت کردی تو
      خیلی وقته که بهت عادت کردم
      با تو میبینم همه دنیا رو
      تو برام مثه نفس میمونی
      زندگی من به تو وابستست
      جای هیشکی جز تو توی قلبم نیست
      دل عاشقم بهت دلبستست
      تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
      تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
      نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
      تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن

      ♫♫♫♫♫♫

      مگه خبر نداری از دلم که
      منو اینجوری میذاری و میری
      مگه نمیدونی جون منی تو
      که داری جونمو از من میگیری
      من از دلتنگی میمیرم عزیزم
      عزیز من بمون بمون کنارم
      عذاب رفتنت برام عذابم
      نده طاقت دوریتو ندارم
      ببین تا حرف رفتن تو اومد
      توی یه لحظه انگار پیر شدم من
      هنوز نرفتی و اینجایی اما
      تو درد رفتنت اسیر شدم من
      تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
      تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن
      نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن
      تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

       

      آموزش دانلود

      برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

      دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

      دانلود با کیفیت 320 - 9.10 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن

      دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام ترکم نکن

      اسلاید شو