حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

    • دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

      دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

    • دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

      دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

    • دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

      دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

    • دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

      دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

    • دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

      دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

    • دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

    • دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

      دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

    • دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

      دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ جدید امو باند و محتشم بنام خداحافظ با بالاترین کیفیت

      Download New Music EMO Band & Mohtasham – Khodahafez

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … 

      متن آهنگ خداحافظ امو باند و محتشم :

      من که چه باشم چه نباشم
      به حال هیچکسی فرقی نداره
      حتی خدای تو آسمونا
      خبر از دل من که نداره
      شب و ر‌وز من تیره و تاره
      دارم میرم از این شهر آخه انگار
      بود و نبودنم فرقی نداره
      نمیبینی دل تنگمو یارب
      میذاری سر ما غصه بباره
      شب و روز من تیره و تاره
      برو میخوام تنها باشم
      برو حتی نکن پشت سرتم نگا
      نکن حتی فکر منم بیخیال
      منِ عصبیِ خلِ بد صدا
      خداحافظ عشق قدیمی
      شاید یه روز خوب دیدمت یه جا
      من اگه برم یا که بمونم
      میدونم کسی منتظرم نیس
      ندارم دیگه حال خندیدن
      هر شب میشه چشمای من خیس
      میدونم کسی منتظرم نیس
      نمیخوابه چشام بغض کف سینه
      برم کسی دیگه پام نمیشینه
      نمی دیدی منو رفتم از پیشت
      دلم پره ولی چشم تو سیره
      نگو بمون نگو سختمه دیگه
      برو میخوام تنها باشم
      برو حتی نکن پشت سرتم نگا
      نکن حتی فکر منم بیخیال
      منِ عصبیِ خلِ بد صدا
      خداحافظ عشق قدیمی
      شاید یه روز خوب دیدمت یه جا

      لینک های دانلود

      دانلود با کیفیت 320 دانلود با کیفیت 128

      اسلاید شو