حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

    • دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

      دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

    • دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

      دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

    • دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

      دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

    • دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

      دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

    • دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

      دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

    • دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

    • دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

      دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

    • دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

      دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

       Masoud%20Fathi%20 %20Lanat%20Be%20Harchi%20Khateras دانلود آهنگ جدید مسعود فتحی به نام لعنت به هر چی خاطرس

      دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود فتحی به نام لعنت به هر چی خاطرس با بالا ترین کیفیت
      ترانه : مهتاب چوبینی ، آهنگ : بهراد شهریاری ، تنظیم : امیرفتحی
      ویلن ارکستر : پیام طونی ، لاعود و گیتار : بهنام حکیم
      گیتار الکتریک : مسعود همایونی ، آکاردئون : امیر فتحی

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید مسعود فتحی به نام لعنت به هر چی خاطرس :

      آروم آروم و بی هدف تو کوچه ها سرگردونم

      تک تک خاطرات تو توی سرم می چرخونم

      چشمام و می بندم شاید از خاطرم بره چشات

      اما به جز چشمای تو هیچ چیزی یادم نمیاد

      می خوام یه گوشه کز کنم زانو بغل گریه کنم

      بعد تو ، تو تنهاییام به غصه ها تکیه کنم

      لعنب به روز هایی که رفت لعنت به هر چی خاطرس

      لغنت به اون لحظه ای که گفتی شدی برام نفس

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید مسعود فتحی به نام لعنت به هر چی خاطرس

      ♫♫♫♫♫♫

      سکوت شب خیال تو هق هق گریه های من

      خدا رو شکر که نیستی حتی یک لحظه جای من

      عطر تنت حال و هوات پر کرده جون و تنم و

      کی جای من می خواد بیاد پر بکنه بودنم و

      می خوام یه گوشه کز کنم زانو بغل گریه کنم

      بعد تو ، تو تنهاییام به غصه ها تکیه کنم

      لعنب به روز هایی که رفت لعنت به هر چی خاطرس

      لغنت به اون لحظه ای که گفتی شدی برام نفس

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید مسعود فتحی به نام لعنت به هر چی خاطرس

      ♫♫♫♫♫♫

      آروم آروم و بی هدف تو کوچه ها سرگردونم

      تک تک خاطرات تو توی سرم می چرخونم

      چشمام و می بندم شاید از خاطرم بره چشات

      اما به جز چشمای تو هیچ چیزی یادم نمیاد

      می خوام یه گوشه کز کنم زانو بغل گریه کنم

      بعد تو ، تو تنهاییام به غصه ها تکیه کنم

      لعنب به روز هایی که رفت لعنت به هر چی خاطرس

      لغنت به اون لحظه ای که گفتی شدی برام نفس

      MP3 – 320

      Masoud Fathi – Lanat Be Harchi Khateras

      MP3 – 128

      Masoud Fathi – Lanat Be Harchi Khateras

      اسلاید شو