حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

    • دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

      دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

    • دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

      دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

    • دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

      دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

    • دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

      دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

    • دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

      دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

    • دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

    • دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

      دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

    • دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

      دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی

      دانلود آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی

      دانلود آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی با بالاترین کیفیت
      ترانه و موزیک : مرتضی اسماعیلی ، تنظیم : پویان اعتصامی
      میکس و مستر : احسان جوادی

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

      متن آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی :

      تنهایی بازم اومد سراغم تو که نباشی من بی پناهم

      تو این شبه تار تو نیستی با من تنهایی بازم اومد سراغم

      تیک تیکه ساعت میگه دوباره همیشه این لحظه وقت قراره

      اما تو نیستی مثله همیشه این دله خسته دیوونه میشه

      بدونه تو من دارم کم میارم به جونه تو من دیگه طاقت ندارم

      یه بار فقط یه بار ببین چشایه من که جونمو پایه نگاهت میذارم

      بدونه تو من دارم کم میارم

      به جونه تو من دیگه طاقت ندارم

      یه بار فقط یه بار ببین چشایه من

      که جونمو پایه نگاهت میذارم

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی

      ♫♫♫♫♫♫

      تو اوج غمهام وقتی که تنهام هیشکی نفهمید که تورو میخوام

      اگه نباشی بی تو میمیرم باز تبه عشقو از کی بگیرم , از کی بگیرم

      بدونه تو من دارم کم میارم به جونه تو من دیگه طاقت ندارم

      یه بار فقط یه بار ببین چشایه من که جونمو پایه نگاهت میذارم

      بدونه تو من دارم کم میارم

      به جونه تو من دیگه طاقت ندارم

      یه بار فقط یه بار ببین چشایه من

      که جونمو پایه نگاهت میذارم

       

      آموزش دانلود

      برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

      دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

      دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی

      دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید مازیار عصری بنام تنهایی

      اسلاید شو