حراج ویژه کلیک کنید

    حراجیحراجی

    حراج ویژه کلیک کنید



    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام قطب شمال

    • دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

      دانلود آهنگ گروه سون بنام جذاب

    • دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

      دانلود آهنگ شهاب رمضان بنام آرزومه

    • دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

      دانلود آهنگ محسن چاوشی بنام جهان لاغر

    • دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

      دانلود آهنگ رضا شیری بنام دکمه برگشت

    • دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

      دانلود آهنگ حسین توکلی بنام ماه شدی

    • دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

      دانلود آهنگ امو باند و محتشم بنام خداحافظ

    • دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

      دانلود آهنگ یوسف زمانی بنام جنگ جهانی

    • دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

      دانلود آلبوم جدید آرون افشار بنام شب رویایی با بالاترین کیفیت

    • دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

      دانلود آهنگ فرزاد فرزین بنام چشمات

    تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت




      ورود به فروشگاه 1          ورود به فروشگاه2        ورود به فروشگاه 3


      دانلود پاورپوینت از اینجا

      دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده

      دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده

      دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده با بالاترین کیفیت

      Download New Music Majid Rostami – Nime Peyda Shode

      ترانه : روح اله همتی , آهنگ : مجید رستمی – تنظیم : امین آریا
      میکس و مسترینگ : رضا پوررضوی , کاور : فرهاد ایرانی , تهیه کننده : محمد نوروزی

      برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

       

      متن آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده :

      حسم عاشقیه که دیوونگیه

      چقدر خوبه حرف دل و زبونم واسه تو یکیه

      واسم روشنه که حس عاشقی بین دل من و تو دیگه مشترکه

      خودت می دونی که محاله کسی توی این دنیا بشه تو

      تو رو دوست دارم و دنیا و دارم می بینم از چشم تو

      بخت سفید دلم دیدن اون چشای سیاهه توئه

      حواسم به تو پرت هنوز حکم جلب دلم تو نگاه توئه

      تشنه ی دیدنتم می خوام دم به دقیقه باشی جلو چشمم

      منو گم نکنی آخه نیمه پیدا شدم توئی و

      ♫♫♫♫♫♫

      آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده

      ♫♫♫♫♫♫

      گاهی فکر می کنم بی قرار منی

      تویی که دلیل عاشقی من و کس کار منی

      وقتی حرف می زنی یه چیزایی تو چشمات که دلم و با خودش میبره

      دل من حاظره همه درد و غمات و به جون بخره

      آرزوم همینه که چشام ببینه

      دل من یه روزی تو دلت می شینه

      بخت سفید دلم دیدن اون چشای سیاهه توئه

      حواسم به تو پرت هنوز حکم جلب دلم تو نگاه توئه

      تشنه ی دیدنتم می خوام دم به دقیقه باشی جلو چشمم

       

      آموزش دانلود

      برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

      دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

      دانلود با کیفیت 320 - 9.30 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده

      دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

      دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

      دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام نیمه پیدا شده

      اسلاید شو